Strona główna » Skuteczna reklama nie musi być droga
Ciekawe

Skuteczna reklama nie musi być droga

Wielu przedsiębiorców uważa, że dobra reklama, która przyniesie im wielu nowych klientów, powinna być droga. Jest to bardzo mylne stwierdzenie. To czy reklama jest droga, czy tania stwierdzić można po jej zakończeniu i podliczeniu wyników. Reklama za sto złotych może okazać się droższa niż ta, za 1000 złotych. Jak to możliwe? Otóż jeżeli pierwsza reklama nie przyniesie nam żadnego klienta, a druga reklama przyniesie nam 10 klientów, to w pierwszym wypadku mamy wyrzucone w błoto pieniądze. W drugim zaś mamy 10 klientów, którzy dokonają w naszej firmie zakupów.

Jak przygotować atrakcyjnie wyglądającą reklamę?

Sposobów na atrakcyjną reklamę jest wiele. Jeżeli mowa o reklamie tradycyjnej np. stojakach reklamowych w ważnych punktach w mieście, w którym oferujemy swoje usługi, to jest to doskonała forma przyciągnięcia uwagi klienta. Każdy producent stojaków reklamowych może zaoferować nam kilka modeli oraz kolorów stojaków, dzięki czemu możemy dostosować produkt do naszych potrzeb.
Ofertę, jaką proponuje nam producent stojaków reklamowych, wzbogacić można o ciekawe wzornictwo ulotek oraz reklam umieszczonych na stojakach. Połączenie tych dwóch form reklamy da bardzo dobre efekty. Teraz wystarczy tylko poczekać, aż klienci znajdą nasz lokal i zrobią u nas zakupy lub też skorzystają z naszych usług.

Jak uzupełnić reklamę tradycyjną?

Doskonałym uzupełnieniem reklamy tradycyjnej jest reklama internetowa. Jeżeli mamy własną stronę www, to bez problemu i w stosunkowo niskiej cenie możemy rozpocząć jej promocję. Służą do tego celu narzędzia dostępne w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Możemy także skorzystać z usług profesjonalistów, jakimi są agencje marketingowe.
Zlecenie tego zadania agencji jest dobrym pomysłem w przypadku, jeżeli nie mamy żadnego pojęcia o marketingu oraz reklamie. Mawia się, że zła reklama jest gorsza niż jej brak. I jeżeli mamy popełnić podstawowe błędy podczas tworzenia naszej kampanii reklamowej, to lepiej zlecić to agencji, która ma już za sobą dziesiątki podobnych zleceń.
Jak widzisz, koszt reklamy jest trudny do oszacowania bez znajomości konkretnych liczb, zasięgów oraz branży, w jakiej prowadzony jest biznes. Duży wpływ na koszt reklamy mają także konkurencyjne firmy. Im większe nakłady na reklamę u konkurencji, tym więcej my musimy zapłacić, aby wybić się z tłumu.
Z tego powodu tak ważne jest uzupełnianie się różnych form marketingowych. W przeciwnym razie nasze pieniądze wydane na reklamę będą pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.
Więcej informacji znajdziesz na stronie brooklyn.pl/Skuteczna reklama nie musi być droga.
Wielu przedsiębiorców uważa, że dobra reklama, która przyniesie im wielu nowych klientów, powinna być droga. Jest to bardzo mylne stwierdzenie. To czy reklama jest droga, czy tania stwierdzić można po jej zakończeniu i podliczeniu wyników. Reklama za sto złotych może okazać się droższa niż ta, za 1000 złotych. Jak to możliwe? Otóż jeżeli pierwsza reklama nie przyniesie nam żadnego klienta, a druga reklama przyniesie nam 10 klientów, to w pierwszym wypadku mamy wyrzucone w błoto pieniądze. W drugim zaś mamy 10 klientów, którzy dokonają w naszej firmie zakupów.

Jak przygotować atrakcyjnie wyglądającą reklamę?

Sposobów na atrakcyjną reklamę jest wiele. Jeżeli mowa o reklamie tradycyjnej np. stojakach reklamowych w ważnych punktach w mieście, w którym oferujemy swoje usługi, to jest to doskonała forma przyciągnięcia uwagi klienta. Każdy producent stojaków reklamowych może zaoferować nam kilka modeli oraz kolorów stojaków, dzięki czemu możemy dostosować produkt do naszych potrzeb.
Ofertę, jaką proponuje nam producent stojaków reklamowych, wzbogacić można o ciekawe wzornictwo ulotek oraz reklam umieszczonych na stojakach. Połączenie tych dwóch form reklamy da bardzo dobre efekty. Teraz wystarczy tylko poczekać, aż klienci znajdą nasz lokal i zrobią u nas zakupy lub też skorzystają z naszych usług.

Jak uzupełnić reklamę tradycyjną?

Doskonałym uzupełnieniem reklamy tradycyjnej jest reklama internetowa. Jeżeli mamy własną stronę www, to bez problemu i w stosunkowo niskiej cenie możemy rozpocząć jej promocję. Służą do tego celu narzędzia dostępne w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Możemy także skorzystać z usług profesjonalistów, jakimi są agencje marketingowe.
Zlecenie tego zadania agencji jest dobrym pomysłem w przypadku, jeżeli nie mamy żadnego pojęcia o marketingu oraz reklamie. Mawia się, że zła reklama jest gorsza niż jej brak. I jeżeli mamy popełnić podstawowe błędy podczas tworzenia naszej kampanii reklamowej, to lepiej zlecić to agencji, która ma już za sobą dziesiątki podobnych zleceń.
Jak widzisz, koszt reklamy jest trudny do oszacowania bez znajomości konkretnych liczb, zasięgów oraz branży, w jakiej prowadzony jest biznes. Duży wpływ na koszt reklamy mają także konkurencyjne firmy. Im większe nakłady na reklamę u konkurencji, tym więcej my musimy zapłacić, aby wybić się z tłumu.
Z tego powodu tak ważne jest uzupełnianie się różnych form marketingowych. W przeciwnym razie nasze pieniądze wydane na reklamę będą pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.
Więcej informacji znajdziesz na stronie brooklyn.pl/