Ciekawe

Sposoby na redukcję tkanki tłuszczowej

Redukcja tkanki tłuszczowej to marzenie wielu z nas – każdy chce wyglądać młodo i atrakcyjnie, a nadmiar tłuszczu znacznie nam to utrudnia. Utrata zbędnych kilogramów to warunek konieczny do zachowania dobrego wyglądu, zdrowia i samopoczucia. Na szczęście istnieją sposoby na redukcję tkanki tłuszczowej, dzięki którym osiągnięcie zgrabnej sylwetki jest bardziej możliwe…

Po pierwsze – cierpliwość

Cudowne diety i sposoby na błyskawiczne zrzucenie zbędnych kilogramów to najczęściej zwykła propaganda – musimy zdać sprawę, że złote góry, które obiecują nam producenci książek i preparatów na odchudzanie to zwykły chwyt marketingowy, mający za zadanie uszczuplić nasze portfele. Nic nie przychodzi łatwo, a jeśli już, to odbija się to negatywnie na naszym zdrowiu, wywołując szereg niekorzystnych skutków ubocznych. W związku z tym należy nastawić się na ciężki trening i stopniowo przychodzące efekty. Najlepiej zrzucać 0,5-1% masy tygodniowo – w ten sposób w większym stopniu będziemy spalać tkankę tłuszczową, a nie tracić na objętości mięśni. Nasz organizm nie będzie narażony na ekstremalne zmiany, a wszystkie procesy będą przebiegać w nim w sposób bardziej zrównoważony.

Po drugie – ustalenie celu

Nie jest tajemnicą, że jasno postawiony cel ułatwia dążenie do jego realizacji. Dlatego nieważne czy będzie to wartość w procentach jako zawartość tłuszczu w ciele lub też wartość wagowa – ważne, żeby mieć do czego dążyć. Nawet jeśli nie uda się osiągnąć upragnionych celów, ambitny plan będzie mimo wszystko ciągnął nas ku górze.
Do mierzenia rezultatów najlepiej sprawdzi się specjalna waga do pomiaru tkanki tłuszczowej, którą znajdziemy w aptece lub na siłowni. Jednak, jeżeli nie mamy takiej możliwości, możemy używać standardowej wagi łazienkowej, najlepiej rano i na czczo, aby wyniki były jak najbardziej miarodajne.

Po  trzecie – właściwa dieta

Najprostszą drogą do redukcji tkanki tłuszczowej jest gwałtowne ograniczenie spożycia węglowodanów prostych, zawartych w dużej mierze w słodyczach i gazowanych napojach oraz redukcja tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do granicy 30-60 g dziennie (chude mięso i odtłuszczony nabiał). Należy także zwiększyć ilość białka w diecie, ponieważ proteiny przyspieszają ludzki metabolizm.

Po czwarte – naturalne przyspieszacze spalania tłuszczu

Termogeniki, czyli naturalne produkty, które przyspieszają spalanie tłuszczu, często całkiem nieźle przy tym smakując. Wysokie działanie termogeniczne wykazują np. czerwona herbata, pikantne przyprawy, guarana czy karczoch. Włączenie ich do swojej diety podkręcają metabolizm, a kalorie spalane są szybciej niż zwykle.

Po piąte – trening

Trening i dieta to podstawy zrzucania wagi. Można ćwiczyć niezbyt intensywnie, dużo ważniejsza jest regularność. Dlatego oprócz standardowych ćwiczeń na siłowni, należy przeplatać je niezbyt intensywnym treningiem cardio – świetnie sprawdzi się tutaj np. bieganie, podczas którego intensywność ruchów nie jest na tyle duża, abyśmy złapali zadyszkę.
Zrzucenie zbędnych kilogramów nie jest niczym łatwym, o czym świadczy popularność diet, książek i środków na odchudzanie. Jednak poprzez wyrzeczenia, cierpliwość i regularność możemy osiągnąć wymarzone rezultaty.

http://nederland-oeso.org/wybieramy-nowoczesne-donice-ogrodowe/ http://san-escobar.com http://ndsworlds.com/wygodne-wyposazenie-ogrodu-meble-i-parasol-ogrodowy/