Lubostroń – popularność nie tylko w okolicy Ruczaju
Może nam się to podobać lub nie, coraz większa grupa galerii handlowych w polskich miastach nikogo już nie zaskakuje. Owszem, każda kolejna nadal jest przyjmowana z dużym zainteresowaniem przez społeczność lokalną, nie da się jednak ukryć, że jej przetrwanie na rynku nie jest prostym zadaniem.
W szczególny sposób jest to widoczne w przypadku największych polskich miast takich, jak choćby Kraków. A jednak galeria handlowa Lubostroń w Krakowie na Ruczaju nie tylko dała się poznać jako podmiot wart zainteresowania, ale również wykroczyła ze swoją popularnością poza Ruczaj.
Trudno dziwić się jednak, że CH Lubostroń odniosło sukces, wystarczy bowiem zapoznać się z jego pomysłem na przyciągnięcie klientów, aby dostrzec, że niewiele było w nim przypadkowości. Galeria od samego początku była tworzona z myślą o rodzinach i budowana tak, aby każdy ich członek znalazł tu coś dla siebie. Efekt został uwidoczniony dzięki kolejnym, mądrze dobieranym najemcom i dziś galeria zdobywa uznanie także wśród mieszkańców innych części miasta.